dijous, 17 de maig del 2012

Campanya Levi's

A l'entrada d'avui us presentaré una de les peces realitzades a l'assignatura de disseny gràfic II per la marca Levi's.

El brífing
El client demanava una campanya en que es realcés la qualitat, la comoditat i el color del producte. A més havia d'estar plasmat el target objectiu: els joves / adolescents d'entre 16 a 25 anys, i les seves motivacions: llibertat, dinamisme, "bon rollo"...

El concepte
El concepte que l'agència va extreure'n va ser: Levi's són tant còmodes que ni t'adonaràs que els duus posats.

El que es buscava amb aquest concepte era fer una hipèrbole de la comoditat posant situacions en que és impensable posar-se uns texans. Un exemple va ser posar-se el pijama sobre els levi's, doncs són com la segona pell i ni t'adones que els portes posats.

Finalment es va decantar per utilitzar la hipèrbole de banyar-se al mar amb pantalons. Aquesta és una acció que molts joves han volgut o han fet, i el resultat no ha estat positiu. La incomoditat que suposa caminar amb uns pantalons molls que pesen gairebé tres vegades més fa que l'acció no es torni a repetir. Tot i així banyar-se amb roba té una relació directe amb passar-s'ho bé i la joventut, ja que normalment aquest fet succeeix en moments de festivitat en que un del grup és víctima d'aquest i acaba essent tirat, o bé a la piscina o bé al mar, per tal de fer la gràcia.

Amb aquest insight el que la campanya aconsegueix és denotar tant diversió com dinamisme i llibertat, fent que la incomoditat quedi ridiculitzada i sembli que, inclús molls, els Levi's siguin extremament còmodes.

El procés
Per a realitzar la campanya es va escollir un dia en que el sol brillava i el mar estava mogut per captar les fotografies. D'aquesta manera l'espuma del mar i el seu moviment donarien un plus de dinamisme a la imatge.

Una vegada feta la sessió fotogràfica es va procedir en el muntatge digital en que es va optar per fer un contrast de B/N. Així el producte i el logo de la marca eren els únics elements en color i quedaven ressaltats. Les diagonals de la composició i la tipografia de pal sec i "handmade" donaven el punt de dinamisme i llibertat demanats.

Així és com va quedar el copy:
  • Eslògan: Extrema comoditat
  • Titular: ...Tant que oblidaràs portar-los
  • Body-copy: Gosaràs menjar-te el món. S'adapten al cos i realçen la figura. Amb ells podràs fer-ho tot i ni te n'adonaràs!

El resultat
I aquests són els resultats de la campanya:




Versió revista




 Versió tanca exterior



Alexandra Puig i Rom





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada